Saturday 1 October 2011

pasca upsr-skd annual camping


                                     sedappp oooooo jemput ni.....mkn 2 bijik kenyang semalaman..



                                                      aku kah ini???wakakaka...

fuh.letih bebeno rase lepas camping ni..tp 3 ari yg cukup menyeronokkan bersama murid2 skd ni..perkhemahan bermula pada khamis 29hb september - 1hb oktober sabtu tengahari...cikgu2 unit kene masak untuk unit masing2...aku lak??? aku tukang amik gambo je..utk dokumentasi sekolah...hehehe...nasib baik lak unit pengakap aku ni ade tukang masak yg sempoi...sedap gak rupenye cikgu2 sekolah aku masak...aku pun ade gak ckit2 amik bahagian masak2 ni....bile lagi nk tunjuk skill kn?huahuahhua

ni lak bahagian kawad kaki....ntah mcmmane tah unit pengakap aku leh terlupe nk bagi tabik hormat nk melaporkan pada ketua..ceh!! nasib baik bukn aku yg ajo kawad..ahakssss....tp kawad kaki St.john memg best....kompem depe menang....






 nampak gayenye kene sambung esok jugak ni....katil tu dah memanggil2 aku le pulak...ok..to be continued....bye2..adiossssss....

No comments:

Post a Comment